lördag 29 oktober 2011

Vitt alpackagarn

Även om man inte annonserar eller över huvud taget berättar för folk om produkter så får jag förfrågningar om färdiga produkter. Torgvantar till vår livsmedelsleverantör Magnus sambo, garn i mängder till en arbetskamrat som vill sticka en dubbel halsduksponcho, torgvantar till en annan arbetskamrat.. Ja sådär är det, det börjar bli kallt ute och då längtar man efter mjuka goa handgjorda grejer. Som mina :-)
Det som är jobbigt är att jag måste säga nej till beställningar, jag hinner inte riktigt med. Jobbar 100%, gård, djur av alla slag, barn och inte att förglömma huset som ska fejas titt som tätt till visningarna eftersom det är till salu. Men jag är ändå glad, och tacksam över min spinnar-gåva och att folk vill bära dem. Det är häftigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar